1 | | \ |
| 1 | Fingerprint jest zaimplementowany w asapscan |
| 2 | |
| 3 | są dwie nowe opcje: |
| 4 | |
| 5 | -l - długi fingerprint |
| 6 | -p - krótki fingerprint. |
| 7 | |
| 8 | Reszta wyszukiwania duplikatów to proste operacje na sort, awk, perl, uniq, bash, sed, a przede wszystkim grep. |
| 9 | |
| 10 | Jeśli chcecie znaleźć duplikaty (a ja wszystkie potencjalne znalazłem) to do wszystkich plików generujemy krótki fingerprint, sortujemy, wyrzucamy pojedyncze i zostają wielokrotne. |
| 11 | |
| 12 | Działa to na tej samej zasadzie, co wyszukiwanie pętli. |
| 13 | |
| 14 | Mianowicie patrzy, co jest wpisywane do rejestrów pokeya; jeśli wpisywane jest to samo, to tak samo będzie grać i już :) |
| 15 | |
| 16 | Fingerprint jest z kolei podciągiem długiego fingerprinta (który to jest po prostu taką sygnaturą utworu, jeden bajd to zsumowane wszystkie bajty wpisywane do pokeya w jednej ramce, czyli 9 lub 18.) Podciągiem, który ma mksymalną entropię, czyli liczbę różnych wartości. W przypadku wielu takich różnych podciągów, które mają tę samą entropię, brany jest pierwszy ( i to wypisuje asapscan -p) |
| 17 | |
| 18 | Brane pod uwagę jest też to, że $ax i $ex wpisywane do audc ma tę samą barwę. |